NEWS

PPC

Налаштування електронної торгівлі в Google Analytics 4: повний гайд із прикладами
PPC
Різниця між UX та UI: Ключові відмінності та їх взаємозв'язок
PPC
Як розрахувати бюджет на контекстну рекламу: Планування та прогноз витрат
PPC
Ретаргетинг у Facebook: докладний посібник з повернення клієнтів та збільшення продажів
PPC
Що таке коллтрекінг, як працює і навіщо потрібен інтернет-магазину
PPC
Що таке динамічний ремаркетинг, навіщо потрібен і як налаштувати в Google Ads
PPC
Ремаркетинг в Google як налаштувати та запустити ефективну кампанію
PPC
УТП – інструмент збільшення продажів який створює потужну конкурентну перевагу
PPC
Що таке Google Performance Max та як його налаштувати для максимальної ефективності
PPC
Що таке таргетована реклама і як налаштувати для бізнесу
PPC
Що таке мінус-слова в Google Ads і як їх додати
PPC
Як залучити клієнтів до салону краси: стратегії для стабільного зростання
PPC
Створення облікового запису Google Ads – покрокова інструкція з налаштування Google Ads
PPC
Як залучати клієнтів до автосервісу: ключові стратегії для зростання
PPC
Що це таке наскрізна аналітика, як запустити та налаштувати сервіси для інтернет-магазину
PPC